Pagina's

vrijdag 12 juni 2020

crea 5220 spetters

Voor dit woord moest ik even flink in mijn geheugen graven. Er zat aldoor een deuntje in mijn hoofd: 🎶 "spetter spit spat, met zijn allen in het bad"🎶. Mijn hele gezin heeft mee moeten denken waar dit toch van was... En jawel, uiteindelijk wisten we het weer. Het liedje komt uit de kinderserie "De bruine beer in het blauwe huis". 


bol.com | Bruine Beer in het Blauwe Huis - Een Boek Met Eerste ...

Vooral mijn oudste vond dit geweldig toen ze klein was (en ik ook).


Helaas kon ik die spetterscene niet vinden op internet maar hierboven een filmpje van de serie.

Fijn weekend.

Groetjes Sandra

13 opmerkingen:

  1. Wat kan zo'n regeltje blijven haken in je hoofd hè.. Gelukkig werd het raadsel opgelost, en dat geeft ook rust in je hoofd.
    Wat een leuke serie, en heb je het boek nog bewaard?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig was het wel in een BLAUW huis 🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zo komt een mooie herinnering naar boven drijven! Wat leuk dat jullie met z'n allen konden herleiden waar deze herinnering vandaan kwam. Jammer natuurlijk dat je spetterscene niet gevonden is, maar dit filmpje is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je ons ook mee laat genieten van een stukje uit deze serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We loved to watch it!! It was very sweet. Thanks for sharing it..how many memories
    Hugs,Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De mooie herinneringen aan dat liedje is goud waard,
    jammer dat je dat stukje niet meer kon vinden, maar wij
    kunnen een stukje zien uit deze leuke serie, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is toch wel een heel fijne herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk stukje. Ik ken dit helemaal niet. Misschien waren mijn kinderen toen al te oud...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het liedje herinner ik me niet, de serie wel, mijn dochter was er weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig ben je er met de hulp van heel de familie achter gekomen wat er in je hoofd zat en zo’n zoektocht is dan ook wel weer leuk.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra