Pagina's

dinsdag 29 december 2020

cadeautjes

Het is een raar jaar geweest. Op mijn werk wilden we het jaar leuk afsluiten. Iedereen had in huis gezocht naar drie dingen die je niet (meer) gebruikt en ingepakt. Het was niet de bedoeling dat je iets kocht. Ik had de potjes en eierdopjes in huis en kleedde ze aan met wol die ook in huis was.


Helaas is het niet tot geven gekomen want nogal abrupt gingen de scholen dicht. Mijn cadeautjes staan nu te wachten op betere tijden.


Ideeën en patronen van Pinterest (hier, hier en hier)

Groetjes Sandra

9 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend goed idee, zeg! Jammer dat het niet doorging

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb je wel heel leuke cadeautjes van gemaakt, jammer dat je het niemand kon geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig die mutsjes en dat sneeuwpopje. Dat worden dus cadeautjes voor een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat jullie de cadeautjes niet aan elkaar konden geven, maar hopelijk duurt dat niet al te lang meer....
    Wat een leuk idee om niet gebruikte spulletjes te gebruiken als cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps, mijn naam komt niet in beeld als ik op de computer reageer...
      Marjan

      Verwijderen
  5. Ach, zo'n leuk idee! Jammer dat er niks meer van kwam. Ja, dit overviel ons allemaal wel wat...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, dat is jammer ... dat het zò in duigen viel. Want ik vind dit een heel leuk idee! Ja, het ging opeens heel hard. Je kunt er van alles van vinden (en dat doe ik ook), maar blijkbaar was het nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat leuk bedacht wel jammer dat het nog niet gegeven kon worden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aaah wat zonde dat je het niet kon geven.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra