Pagina's

donderdag 3 december 2020

crea 5220 texture pasta

Texture pasta.... huh wat is dat? Even gegoogled, ah een spulletje voor het aanbrengen van reliëf op voorwerpen. Kijk daar kan ik iets mee. Omdat het bijna Sinterklaas is besloot ik Sinterklaaskoekjes te bakken.


Ik had op internet mooie voorbeelden van geglazuurde (icing) Klazen gezien. Dat leek me leuk om ook eens te proberen. Maar oef dat valt nog niet mee zeg.


Ook al zijn ze niet helemaal strak in het pak, ze smaken heerlijk.


Fijn weekend.

Groetjes Sandra
 

11 opmerkingen:

  1. Ze zijn toch heel mooi geworden? Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee Sandra, wat ben je vroeg met het thema van deze week, het
    is wel heel goed geslaagd hoor, en ik zou er graag mijn tanden
    inzetten. Het lijkt me nog niet eenvoudig om met dat glazuur
    zo mooi de mond zichtbaar te maken. Heb je het voor elkaar gekregen
    om ze nog niet op te peuzelen, lijkt me heel verleidelijk zo'n
    trommeltje met klazen.....

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een diepe buiging voor jouw Sinterklazen, ze zien er prachtig uit!
    Wat een leuke originele manier om met Textuur Pasta om te gaan.👌🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als 2 druppels water hoor. Bij de echte sinterklaas zit zijn snor of baard ook niet altijd recht. Heerlijk avondje gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ze lekker zijn is het voornaamste, maar ze zien er ook tof uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja natuurlijk. Textuur pasta, lekker! Goed gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, glazuren is echt moeilijk en lastig om netjes te krijgen. Maar ik vind dat het je heel goed is gelukt... En wat zijn ze leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful ... and I imagine tasty !!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een originele uitwerking van deze prompt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra