Pagina's

dinsdag 15 december 2020

kat-proof kerstboom

Sinds een paar maanden hebben wij twee lieve jonge katjes. Een kerstboom wordt dan een uitdaging. 


En dus werd het een boom met allemaal niet breekbare dingen. We hadden al het een en ander maar ik maakte ook wat nieuwe dingen.

lb: van Hatched and Patched, rb: van Oog van de naald, lo: atelier Annemoontje, ro atelier Tingtangel

Ook kroop ik in de breipennen en breide een Arne en Carlos kerstbal. Dat had ik al eens eerder gedaan. Een boek vol mogelijkheden zou je zeggen maar tot mijn ergernis bleek ik precies dezelfde te hebben gekozen als de vorige keer.

links zat in de kerstdoos en rechts maakte ik onlang.

Nu maar afwachten of onze schatjes de boom met rust kunnen laten.

groetjes Sandra

9 opmerkingen:

  1. Heel leuke ornamentjes, die kunnen wel tegen een stootje. En die kerstbal, die zal je ultieme favoriet zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk maar vind de kat deze ook niet leuk om mee te spelen ??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat leuk je kat-proof hangertjes en wat heerlijk je nieuwe kleine schatjes die waarschijnlijk toch wel met je ornamentjes gaan spelen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat grappig dat je hetzelfde patroon koos! Dat is dus echt je lievelingspatroon uit het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik zie ze in gedachten al verlekkerd naar de mooie gebreide kerstballen kijken !
    Leuk hoor zo’n boom !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Slim zo'n katvriendelijke boom. Wel grappig dat je precies dezelfde bal hebt gebreid😊

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke huisjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, alles wordt een uitdaging met twee jonge katjes! Wat ontzettend leuk en ik kan bijna niet wachten totdat je een foto plaatst van het duo...
    Maar als ik nu een jonge poes zou zijn, dan wist ik het wel. Lekker zacht al die balletjes en vilthuisjes... Blijven ze eraf?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra