Pagina's

vrijdag 26 februari 2021

crea 5221 D doperwtjessoep

Deze keer aten we doperwtjessoep. Hoewel, ... ik gebruik geen doperwten uit een potje maar tuinerwtjes uit de vriezer dus strikt genomen zou het dan eigenlijk tuinerwtjessoep moeten heten. Hoe dan ook, voor de smaak zal het niet veel verschillen. 


De feta is trouwens wel aan te bevelen. Het is net de finishing touch. Erbij aten we een half afbakbroodje verkleed als een pizzabroodje dat ik maakte met restjes uit de koelkast. 

Groetjes Sandra

10 opmerkingen:

  1. Lijkt heel lekker zeker met een lekker broodje erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk bij doperwtjes altijd meteen aan worteltjes erbij... Maar waarom eigenlijk?
    Het ziet eruit als een prima soepje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuinerwtjes; ik moet eerlijk bekennen dat ik daar nog niet eerder van gehoord had. Ik zou denken dat het doperwtjes zijn die gekweekt zijn in de tuin ;o)
    Weer wat geleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een lekker recept. Feta gebruik ik eigenlijk alleen zomers in de salade, zal hem toch eens warm proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het klinkt lekker en vooral in combinatie met het pizzabroodje
    met een Sandra fantasietje. Op naar de E soep ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me heerlijk , de feta zal een pittig smaakje eraan geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van Project gezond.
    Ik haal daar steeds vaker recepten op!
    Deze lijkt me ook heel lekker!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra