Pagina's

dinsdag 4 mei 2021

Teuntje

Ruim een jaar geleden postte ik de rechterfoto. Als je goed kijkt zie je nog net een staart en een paar pootjes. Saar had er een huisgenootje bij. 

Op de linkerfoto is ze nog een pup maar inmiddels is ze groot en heeft ze al op heel wat foto's gestaan. Maar echt fatsoenlijk voorgesteld is ze nog niet. 


Dit is Teuntje, een teckel.


Het is een schat. Hoewel ik wel moet toegeven dat ik, persoonlijk meer een kattenmens ben.


Wil je ook zo'n schatje dan kun je eens kijken bij fokkerij, euh... atelier Wilma Creatief. Ze heeft nog meer rassen. 

(In het pakket zitten alle materialen en een uitgebreide beschrijving Je moet ze dus wel zelf in elkaar prikken en in het pakket zit maar een houding. Ik heb zelf de zittende en de staande teckel bedacht.)

Groetjes Sandra

9 opmerkingen:

  1. Wat een lief Teuntje wat een knapperd. Ik ga even kijken bij wilma wie daar nog meer zitten.
    De kabouters zoeken een waakhond.
    Saar pas je goed op Teuntje??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje. Onze jongste zoon krijgt binnenkort een echte teckel. Nóg drie weken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker een schatje, zo leuk dat je haar in verschillende houdingen hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap gemaakt! Echt heel erg leuk, zo'n hondje! Maar ik laat me niet verleiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent leuk hoor Teuntje! Erg leuk dat je bij Saar mag wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Teuntje is een schatje geworden, ik dacht al bij die verschillende
    houdingen dat je misschien ijzerdraad als basis had gebruikt.
    Dan kan je ze ook alle kanten op bewegen.
    Laat je maar heerlijk kriebelen door Saar Teuntje, dat kan ze
    vast heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje. Kijk ze nu eens heerlijk liggen in dat mandje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah die is leuk! En zijn naam past helemaal bij hem :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra