Pagina's

vrijdag 30 april 2021

crea 5221 i ik

Voor een collega die met pensioen ging, moesten we allemaal een filmpje van onszelf maken waarin we haar gedag zeiden. Oef..., ik heb nog gevraagd of ik dit filmdebuut aan mij voorbij mocht laten gaan maar daar trapten mijn andere collega's niet in. Dus moest het iets op z'n Sandra's worden. 

Ik maakte mijzelf. Ik breide een pop uit het boek van Arne en Carlos die ik op mij heb proberen te laten lijken. Er zat behoorlijk wat tijdsdruk achter en ik wilde alleen wol uit eigen voorraad gebruiken. Ik heb haar op pennen 4 gebreid. Voor de ene bol was dat goed voor de andere eigenlijk iets te los. Breitechnisch gezien ben ik niet helemaal tevreden maar voor het doel wel.


Mensen die mij kennen weten dat ik grijs lang haar heb wat ik bijna altijd in een staart draag. Ik draag een bril en vrijwel altijd blauwe kleding (oke in de winter ook wel eens zwart). 

De pop heb ik vervolgens in het filmpje gebruikt en natuurlijk kom ik zelf ook nog even in levende lijve in beeld.

Fijn weekend.

Groetjes Sandra

14 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig filmpje zal dat zijn geworden! Je hebt jezelf heel herkenbaar neergezet, knap gedaan! Vooral je haar is goed gelukt, met de kleine plukjes op je voorhoofd, maar ook je gezicht is heel herkenbaar. En natuurlijk onmiskenbaar de blauwe kleding....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en wat een werk heb je ervan gemaakt, dat is vast heel leuk in het filmpje: een prachtige herinnering aan jou voor je collega.
    Echt super, een gebreid zelfportret!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit leuk gedaan voor je collega! Je hebt je er niet 'makkelijk' van afgemaakt met alleen een filmpje, nee, je hebt zelfs een hele pop gebreid! Ze is heel mooi geworden en zo krijg ik een beetje een idee hoe je eruit ziet ;o)
    Je collega zal dit gebaar vast heel erg kunnen waarderen en jij hebt een kleine Sandra in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee en wat een geinig popje! Je eigen merchandise haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens een aparte selfie, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, daar hebben we juf Sandra! Wat heb je dat leuk gemaakt zeg... Het is een best een flink werk om zo'n pop inclusief kleding te maken, weet ik uit ervaring.
    En toch ben ik ook wel een beetje nieuwsgierig naar juf Sandra op een foto....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dame ;)
    Knap hoor én dat onder tijdsdruk!
    Leuk als we binnenkort weer iets van Saar horen, heel herkenbaar, een week is zo om! Doe haar maar alvast de groeten, fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig idee om jezelf te breien en dit alter ego in het afscheidsfilmpje te gebruiken. Wat zal je collega dat leuk hebben gevonden! Heel origineel en knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig hoe je deze pop hebt gemaakt Sandra, leuk idee
    om dat in dat filmpje te gebruiken. Maar ook ik ben nieuwsgierig
    naar Juf Sandra op een foto.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je toch een creatieveling! En wat geweldig leuk dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat geweldig mooi gemaakt!
    Hoe grappig om jezelf zo te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke ik! En dan er nog een filmpje van maken ook. Goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk gedaan. Je eigen gebreid. Hopelijk herkenden ze je gelijk in de pop.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra