Pagina's

vrijdag 9 april 2021

crea 5221 G groene kool soep en gegrilde paprika soep

Dit keer soep van groene kool. Een echt wintergerecht hoewel de zoete aardappel het weer minder duurzaam maakt. Ik was best benieuwd naar de smaak want ik ben over het algemeen niet zo'n fan van kool maar ik was blij verrast. 


Ik heb er nog wat uitgebakken ontbijtspekstukjes en wat fetabrokjes bij geserveerd. Het recept komt weer van pinterest.

Ik maakte ook nog een gegrilde paprikasoep. De soep smaakt een beetje zoetig, jum! Het recept komt hier vandaan. 


 Fijn weekend.

Groetjes Sandra

9 opmerkingen:

  1. Twee mooie gekleurde soepen.
    Grappig dat de groene koolsoep niet groen ziet, maar geel.
    De groene kool doet me denken aan de tijd toen ik nog boetseerde. Ik maakte van de bladeren dan afdrukken in klei om ze als ondergrond te gebruiken voor bijvoorbeeld bosfiguurtjes.
    De gegrilde paprikasoep klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik fa ook voor de tweede ziet er goed uit en hoe handig is pinterst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Koolsoep, dat is echt iets om te proberen ( voor iemand met durf haha )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou wel van kool, maar soep ervan heb ik nog nooit geprobeerd, paprikasoep lijkt me lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat eigenlijk prachtig, zo'n groene kool!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk al die verschillende soepen :)
    Zo te lezen kun je bijna overal soep van maken, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is ook nog echt weer voor een koolsoepje!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra