Pagina's

vrijdag 23 april 2021

crea 5221 H Harira

Deze keer stond harira op het menu. Dat is een Marokkaanse soep met tomaten, kruiden en kikkererwten.
Wel een beetje spannend want ik houd niet van soepjes met stukjes erin (behalve erwtensoep) en in deze soep zitten hele kikkererwten. 


Wat er mis ging, weet ik niet maar de soep lukte niet. De smaken vermengden zich niet met elkaar en het bleef water met ingrediënten. Gezamenlijk besloten we dat deze niet wordt toegevoegd aan ons keuzemenu. Volgende keer weer beter. Nog wel even de link naar het recept.

Fijn weekend.

Groetjes Sandra

10 opmerkingen:

  1. Ik probeer ook wel eens recepten uit. De ene is lekkerder dan de andere. Op papier ziet het lekker uit, maar op het bord niet. Helemaal niet erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt me een bijzonder recept misschien probeer ik het een keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat de soep niet lukken wilde.
    Heb je de Ras el Hanout speciaal voor dit recept aangeschaft?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is jammer maar helaas, geen heerlijke soep met een H...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat is jammer dat je soepje is mislukt... Maar het triggert mij juist om hem toch eens uit te proberen. Misschien moet je een ander recept zoeken van deze soep en dan vergelijken... Net als Marjan bedacht ik wel dat het jammer is als je voor een bepaald gerecht speciale dingen moet kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De soep ziet er wel lekker uit, misschien ga ik het toch eens proberen.
    Ras el Hanout heb ik tenslotte al in huis, haha, van een ander probeersel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer dat deze soep uiteindelijk wat tegen viel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat het niet gelukt is. Zonde van je werk en de ingrediënten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik maak ook af en toe harira, maar wel met een ander recept. Jammer dat deze niet zo goed uitpakte.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra