Pagina's

vrijdag 6 maart 2020

crea 5220 strepen

Mijn blog heb ik ooit gekregen als moederdagcadeautje. Ik kreeg een linkje dat ik moest openen en et voilà daar was Blauwruitje. Een hele toepasselijke naam voor mij (ze kennen me goed 😊). Maar niet alleen ruitjes hebben mijn voorliefde, ook streepjes komen in grote getale in mijn huis voor.


Handdoeken, theedoeken, dekbedovertrekken, shirts, rokjes, broeken, schalen, soepkommen ja zelfs op vaasjes.


En natuurlijk gaat het om de functionaliteit maar ooh wat droogt een blauw streepje heerlijk af.

Fijn weekend.

Groetjes Sandra

12 opmerkingen:

  1. Van de ruitjes en blauw wist ik wel maar de streepjes nog niet. Maar weer leuk om te ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creatief en origineel moederdagcadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi, wat een leuke opmerking over het afdrogen van een blauw streepje ;o)
    Leuk zeg dat je je blog cadeau hebt gekregen, van zo'n gebaar had ik nog niet eerder gehoord; super origineel!
    En ja streepjes.... als je ze over elkaar legt heb je ruitjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ruitjes zijn streepjes door elkaar, hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee: een blog cadeau!
    En naast ruitjes heb je ook veel blauwe streepjes.
    Nog bedankt voor je lieve reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat wist ik helemaal niet, dat je blog een cadeautje was, hoe lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, inderdaad, eigenlijk heeft iedereen denk ik best wel menig gestreept “iets” in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie het al, dan was dit woord voor jou een makkie :)
    Een leuk cadeautje, waar je al heel lang plezier van hebt én wij ook :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dat was een origineel cadeautje destijds! Geweldig leuk, en ook aan jou besteed...
    Ik snap als je van ruitjes houd, dat je dan streepjes ook leuk vind. Heerlijk zo'n verzameling. Dat streelt het oog, zeg maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zijn er in huis heel wat streepjes te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful colored stripes everywhere!!
    Hugs,
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Sandra,

    Kwam jou op mijn blog tegen, en jij kwam mij tegen via Crea5220,
    bedankt voor je lieve berichtje, leuk dat we nu bij elkaar kunnen
    kijken en genieten van de uitwerkingen, en natuurlijk ook van
    andere posten. Heb me ook meteen als volger aangemeld, en jou
    linkje bij Crea5220 posten meteen toegevoegd.

    Je had voor deze post STREPEN een hoop voor handen zie ik wel,
    en inderdaad zoals Marjan schrijft over elkaar gelegd zijn het ruitje.
    Wel goed te weten dat zo'n streepjes theedoek theedoek zo fijn afdroogd,
    moet ik er toch maar eens eentje gaan aanschaffen, ;-)
    Heel origineel cadeautje is dat geweest zeg en je zal er nog lang
    veel plezier aan beleven.

    Groetjes,
    Josephine


    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra