Pagina's

dinsdag 24 maart 2020

Happy socks

Nadat ik een groot deel van de dag besteed had aan allerlei huishoudelijke klusjes, ging ik even in het zonnetje zitten. Ondertussen appte ik Saar. Door al het gedoe nu, had ik haar al even niet gezien.


Het gesprek dat daarna, via de app, volgde, ging helemaal nergens over maar dat zijn soms de dingen waar je juist lekker vrolijk van wordt.


"Dat zijn gezellige sokken", appte Saar. "Ja wel he? Ik heb ook nog een setje groene (jawel) met kabouters."


"Ik heb mijn gympen aan", vervolgde Saar toen weer. "Die zijn ook lekker comfortabel. Weet je wat het nadeel van die happy socks is? ", vroeg ik. "Nou?" "Ik draag meestal een legging onder mijn rokjes en jurken en als ik dan mijn happy socks aan doe met een paar gympen, krijg je dit."


"Dat flatteert niet erg, vind je wel?" "Nee, niet erg maar he dan weet iedereen wel dat je in een vrolijke bui bent. Ze heten tenslotte niet voor niets happy socks." "Mmm dat klinkt leuk maar ik doe dan toch maar gewoon laarsjes aan of bij mijn gympen een maillot."

Fijne dinsdag.

Groetjes Sandra

15 opmerkingen:

  1. Hahahaaaa, herkenbaar!!
    En dan onverwacht ergens je laarsjes uit moeten trekken...🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy socks zijn helemaal geweldig nu! En helemaal leuk dat je zelf weet dat ze onder je laarsjes verstopt zitten, terwijl niemand anders iets vermoedt ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als je happy socks aan hbet moet je wel een wat kortere broek aan anders ziet niemand het nieuwe mode op komst :)))))) Ze zijn leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn zoon is ook dol op happy socks. Leuk, jullie app-contact!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tsjonge, wat eengesprek, hahaha! Nou ja, babbelen over iets onzinnigs kan heel ontspannend zijn. Ik vind Saar haar gympen wel mooi :-) (ja, jouw sokken ook, hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sandra, ik geef je gelijk hoor, de sokken zijn leuk, maar als je naar buiten gaat wel laarsjes aan ;)
    Slim van Saar om al lekker van het zonnetje te genieten :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al die vrolijkheid komt goed van pas in deze tijd. 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Saar heeft het beter bekeken met haar hoge schoenen. Dan valt het niet op als je van die kleurige sokken draagt.
    Ze zijn wel heel gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige app conversatie met Saar, ze zijn ontzettend
    leuk de Happy socks, de gympen van Saar vind ik ook te gek, enig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow,wat een mooie sokken heb je aan Sandra! Die mogen beslist gezien worden. Maar ik snap je probleem wel...
    Zodra het mooier weer wordt, wil ik ook geen laarsjes meer aan.
    Ik loop trouwens heel graag met blote voeten in schoenen, dus zodra het kan zie je bij mij een klein stukje been onder m'n legging!
    Fijne dag, groetjes v. Elizabeth

    PS er komen idd nog wel wat haasjes bij hoor... En de poppencamping ... tja, de voorbereidingen zijn er al wel; nu de uitvoering nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk die happy socks en de gympen van Saar zijn ook super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt wel happy socks, supervrolijk van kleur en motief! Maar ook de gympen van Saartje vind ik echt wel stoer! Knap dat jullie zo nog contact kunnen houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof ook de hoge gympen van Saar. Doet me denken aan de basketbal schoenen zoals we ze in mijn tijd noemden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra