Pagina's

vrijdag 19 maart 2021

crea 5221 F filethaken

Er is een tijd geweest dat ik die gehaakte gordijntjes maar ouderwets en tuttig vond. Nu vind ik ze weer leuk. Zelf heb ik ze niet hangen, wie weet komt dat ooit nog eens. Maar Saar heeft ze natuurlijk weer wel.

Saar heeft een bijkeuken/schuur waar ik op zich al jaloers van word. En kijk voor het raam hangt zo'n filet gordijntje.

Het patroon moest iets verkleind worden om goed voor het raam te passen. Het moeten poesjes voorstellen.

Het idee komt uiteraard van pinterest.


Fijn weekend.

Groetjes Sandra

19 opmerkingen:

  1. Oh leuk en Saar heeft het goed voor elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat huis van Saar lijkt steeds groter te worden. De gordijntjes zijn weer helemaal hip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk die gordijntjes, ik moet er nog ergens hebben liggen die mijn moeder toentertijd heeft gehaakt voor de kinderkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve poesjes heb je in het gordijntje gehaakt! Ik herkende ze meteen.
    De wasmachine vind ik trouwens ook super en dan ook nog van die mooie wasmanden erbij.
    Toen wij net gingen samenwonen haakte ik de filetgordijnen voor alle ramen, zelfs de schuur kreeg een gordijn. En nu hangt er weer zo'n gordijn boven voor het raam van mijn kamer; ik vind het nog steeds gezellig staan ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooh, wat een supertoffe bijkeuken zeg!
    Alice zou graag eens op bezoek komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap helemaal dat je jaloers bent op zo'n geweldige ruimte!
    Wat heeft Saar toch een enorm leuk huis, en al die mooie spulletjes.. wow...
    Leuk idee bij de F... ik was er nog niet op gekomen. In ons eerste huis had ik idd ook van gehaakte gordijntjes in filettechniek. Ik heb ze nog altijd bewaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn allereerste haakwerkje (lang geleden) was filet haakwerk. Was mijn bijkeukentje maar zo gezellig als die van Saar en als hij ramen had, wilde ik er zulke gordijntjes voor! Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook jaloers op zo'n gezellige bijkeuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die gordijntjes maken het daar extra gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke gordijntjes met die poesjes erin gehaakt. Saar is zo'n slimme meid!
    Het is weer helemaal hip, van mijn gordijntjes worden nog steeds naar de patronen gevraagd, kan het bijna niet bijhouden. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Saar will love those elegant "filet" curtains .. they are precious!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Saar heeft het toch maar weer mooi voor elkaar gekregen,
    een prachtige bijkeuken/schuur en dan met deze lieve
    gordijntje, om jaloers op te worden.....

    Fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief gordijntje met die poesjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat handig, een extra ruimte en de gordijntjes maken het gezelliger.
    Goed idee van Saar, maar ja, Saar heeft altijd van die goede ideeën :)
    Groetjes voor jou en Saar en het grut :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van zo'n mini huisje krijg ik zo'n warm gevoel. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Saar, zelfs je bijkeuken is gezellig. En dan zo'n heerlijk ouderwets gordijntje wat nu weer helemaal hip is.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo ouderwets dat ze weer leuk worden inderdaad!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra