Pagina's

vrijdag 26 maart 2021

crea 5221 F flespompoen

Een echt herfst/wintersoepje is soep van pompoen, flespompoen in dit geval. We aten het al een poosje geleden. Dit keer gebruikte ik een groentepakket van de supermarkt. Hier zit alles in, lekker makkelijk. In de instructie staat dat je de pompoen moet schillen maar dat doe ik meestal niet. Gewoon goed wassen.


Erbij aten we een een afbakbroodje waar ik met restjes uit de koelkast een soort pizzabroodje van maakte. het was weer smikkelen.

Eet smakelijk.

Groetjes Sandra

10 opmerkingen:

  1. Nou dat is smullen lekker kokkerellen geeft ook veel voldoening

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja pompoensoep doet inderdaad direct aan herfst en winter denken. Je schrijft dat je de pompoenschil ook gebruikt; nooit geweten dat dat kon, dank voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd erg lekker een pompoensoepje, mmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HEERLIJK is deze soep, heb het ook al een aantal keren gemaakt net als
    jij hebt gedaan met zo'n pakket uit de supermarkt. En ook met schil,
    ik denk dat dat juist een extra aroma geeft. Dit soort soepen is zeker
    voor herhaling vatbaar.......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De versie van de flèspompoen heb ik nog niet gegeten, maar pompoensoep is sowieso heerlijk... Dat snijden kost nogal wel wat kracht, maar dan heb je ook wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker! Flespompoen schil ik ook nooit, maar die oranje pompoenen wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nog nooit pompoenen gegeten. Ik moet het ook maar eens gaan proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra