Pagina's

dinsdag 9 maart 2021

gehaakte taszak

Een tijdje geleden haakte ik een herfstdeken. Voor de rand had ik nog een wolletje nodig en ik kocht een bol bij de Zeeman. Het bleek toch niet de juiste kleur te zijn en de bol kwam in de kast te liggen. Zonde, wat zou ik daar nog van kunnen maken. Ik vond er bij toeval nog een exemplaar van in zo'n restantenbak en startte de zoveelste tas. Het werd wederom een A4-tas omdat ik maar 2 bollen had maar uit ervaring weet ik dat daar niet zoveel in past. 


Na wat wikken en wegen besloot ik er een zak van te maken die je aan de leuning van je stoel kunt hangen. Uiteraard een ruitje aan de binnenkant en klaar was de taszak.


Groetjes Sandra

10 opmerkingen:

  1. Dat is handig, kun je zo je volgende haakwerkje in de tas laten glijden 's avonds...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel handig voor een haakwerkje of tablet of.... netjes met voering, scheelt ook een hoop uitrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd handig voor iets kleins en het staat gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig voor nog wat lectuur of handwerk dingetjes. Altijd makkelijk opbergen uiteraard met een ruitje aan de binnenkant

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt! Het ziet er direct zo professioneel uit, vind ik, met zo'n mooie voering erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie tas en zeker met die mooie voering erin en ook nog eens heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tas voor het één en ander.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra