Pagina's

zaterdag 6 juli 2013

feesten en cadeautjes

Gisteren hebben we mijn vriend verrast met een tuinfeestje ter ere van zijn 45 ste verjaardag. Mijn oudste en ik hadden het in maart al bedacht en het is ons gelukt om het tot het allerlaatst geheim te houden. We hebben ons gisteren wel in wat bochten moeten wringen om alles wat er in huis gebeurde te verklaren maar hij slikte alles en ging keurig naar zijn neptennisles. Daar vertelde zijn tennismaatje dat er geen tennisles was maar dat hij weer terug naar huis moest voor een verrassingsfeestje. 

Het weer was super en we hebben ons heerlijk uitgeleefd met een buffet en allerlei leuke hoekjes in de tuin.  Het was echt een succes.


Mijn vriend was dan wel jarig, ik kreeg ook een presentje en wel de give away die ik gewonnen had bij Ellebel. Een setje hele schattige gehaakte bloemetjes. Ellen heel erg bedankt!



Ik denk dat ik al weet waar ik ze voor ga gebruiken. Wordt vervolgd.

Vandaag was the day after. Na wat huishoudelijke klusjes, een bezoekje aan de kampeerwinkel en een schoonheidsslaapje, vonden vriendlief en ik het toch wel lekker om nog even wat na te genieten op het strand. Dus de restjes in de tas, kinderen in de auto en naar Callantsoog.

Picknicken op het strand blijft toch ook een feest (op het zand tussen je brood na dan).


4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dagen meid . Fijn he de zon .. Eindelijk is ie er dan toch . Wat een leuke give away heb je gewonnen , fleurig hoor . Fijne zondag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd meis met vriendlief.
    Wat een leuke verrassing voor hem!

    En prachtige post en een super dagje strand ... het leven is goed hihihihi
    Heerlijk genieten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met en voor je vriend! Leuk, zo'n verrassingsfeestje! Ook heel leuk om zo'n geheimpje te hebben met je oudste, best spannend :-)
    Onvermijdelijk dat jij een blauw geruit lampionnetje hebt, haha!
    Mooie bloemetjes heb je gewonnen, ik ben wel benieuwd wat voor gezellig ideeetje jij daarmee hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n verassingsfeestje!! En je give-away is enig, zo mooi verpakt ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra