Pagina's

zondag 7 juli 2013

Popje Daisy en kamperen

Inmiddels is het hier vakantie en dat dringt langzaam tot mij door. Ik hoef morgen niet naar mijn werk!!! Vanmorgen was het nog heel stil maar al lekker warm buiten. De partytent herinnert nog aan ons feestje van vrijdag maar is nu heerlijk om onder te zitten en dat heb ik dus gedaan. Eindelijk even de rust (en stilte) om mijn give aways op te sturen. Moos en haakjuffie ze komen er aan hoor.

Van de week heb ik groep 8, na een super musical (maar oef wat een klus), uitgezwaaid en daarna groep 2 geknuffeld. Toen was het de beurt aan mijn collega. Ik heb een heerlijk jaar met haar gewerkt en ik vond dat een attentie waard. Dus knutselde ik voor haar popje Daisy. Daisy was meteen een experimenteer exemplaar. Het zal wel niet helemaal volgens de leer zijn maar ik wil billen en navels (en volgende keer ook weer een neus maar die vergat ik een beetje). Het is nog niet volmaakt maar een begin is er.

Goedemorgen, ik ben Daisy.

Aan de thee met aapje.


Foei aapje, niet snoepen uit de suikerpot.

Nee niet kietelen...!

En dan aan de afwas..

Aan het einde van zo'n jaar moet je ook weer opruimen. Dan blijkt dat je niet alleen leerkracht (dat ben ik dus maar dat hadden jullie vast al wel begrepen), maar ook nog verhuizer en schoonmaker bent. Ik ben zoveel keer de trap op en af geweest met allerhande spullen dat ik de tel ben kwijtgeraakt.
In mijn kleuterklas vond ik weer mijn tent. Al enige jaren geleden gemaakt maar het blijft een leuk ding. Even dacht ik erover om hem weg te doen maar ik heb hem toch maar weer in mijn knutselkamertje teruggezet.

Het patroon komt bij Wolly online vandaan. Voor de stevigheid
 heb ik op de bodem een  beklede plaat gelegd dan valt de tent niet om.

En wie kroop er weer in?


Inderdaad, Misty.

Het bevalt haar wel, zo te zien.
Allemaal een fijne week.

Groetjes Sandra

9 opmerkingen:

  1. Ow, wat is Daisy en prachtig meisje! Super gedaan en dan nog zo geweldig leuk op de foto gezet! (Ik denk dat het kleine meisje weer in je naar boven kwam ;-) )
    De tent is ook fantastisch! Wat zal er veel mee gespeeld zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daisy is beeldig meis! Knap!!!!

    Rustig aan en lekker genieten van de vakantie!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooh, smelt..... wat is Daisy lief!
    Zo knap dat je dat maken kan..... en wat een leuke tent ook, heel schattig.

    Joh, de give away zien we vanzelf wel komen, geen haast.. nergens voor nodig.

    Geef je die lieve Daisy een knuffel van me?
    En zeg haar maar dat als ze ooit eens logeren wil bij ons, ze heel erg welkom is.....

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je een mooie poppen.
    En volgens de regels of niet gelukt is Daisy zeker wel.
    Je hebt er weer een volger bij.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie pop! En ohhh... vakantie en dan dit weer! geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje.
    Leuk hoor.
    Geniet van je vakantie.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het ook leuk om billen en navel toe te voegen, heb daar ook al eens mee geëxperimenteerd. Je pop is erg mooi geworden, wat een super cadeau voor je collega, ze zal er wel erg blij mee zijn.

    Leuk ook die foto van jullie kat. Onze kater hebben wij heel lang binnen gehouden. Vandaag mocht hij voor het eerst wat langer naar buiten en hij heeft meteen zijn zwemdiploma gehaald. Hij is nl. in de sloot gevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat een leuke fotoshoot van Daisy, mooi meisje hoor!! En geniet lekker van je vakantie, juf, je hebt het verdient!!Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe schattig en origineel. Heel leuke foto's
    groetjes,
    Ymme

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra