Pagina's

dinsdag 30 juli 2013

Terug van weggeweest

Het was even rustig bij het blauw-witte. We waren namelijk onze vermoeienissen aan het uitzitten in Zuid Frankrijk. Niet verkeerd kan ik jullie zeggen maar wat mij wel opviel was dat wij niet de enige waren die op dat idee gekomen waren. Hoe meer zielen hoe meer vreugd is het gezegde maar een beetje minder mag wat mij betreft wel. Maar even goed hebben we het heerlijk gehad. Prachtig weer, mooi zwembad en even lekker met elkaar.

Korte impressie van onze vakantie:


Drie keer raden waar we waren, inderdaad in de buurt van Saint Tropez. Dagje Monaco gedaan en mijn ogen uit gekeken. Wat een boten, wat een geld! Daar droom ik niet eens van maar wel leuk om te zien.

Ik heb elke dag van de vakantie een foto van eten gemaakt. Ik ben de laatste maanden bewuster gaan eten en ik kan zeggen dat is goed voor de lijn. Ik lees tegenwoordig etiketten alsof het boeken zijn. In Frankrijk was de inhoud van de etiketten niet altijd naar mijn zin maar door met mijn gezonde verstand te eten ging het toch goed.


En uiteraard hebben mijn handen ook niet stilgezeten. Onder de parasol (in de zon was echt te heet), kopje thee en een handwerkje erbij is voor mij de ultieme ontspanning. Ik heb verschillende dingen gedaan maar nog niet alles is klaar om te tonen. 

Deze omslagdoek was ik thuis al begonnen en heb ik onderweg afgemaakt. Ik had mij bedacht dat ik die misschien 's avonds wel kon gebruiken als het een beetje frisser werd. Lekker naïef, het werd 's avonds juist lekker, niks wollen omslagdoeken! De afmeting van mij doekje is 1,50 m breed en 0,70 m lang. Ik heb hem van Bravo Color (Schachenmayr) gemaakt (mooi uitverkoopje).


Het patroon van de omslagdoek  komt bij haken en meer vandaan.

Het patroon van de rand heb ik bij haken bij Saar en Mien vandaan.
Langzaamaan ben ik al jullie berichtjes aan het lezen. Tot blogs.

Groetjes Sandra

8 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad :-)
    Mooi kleurtje heb je gebruikt voor je omslagdoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie een toffe vakantie hadden in Frankrijk!
    Genieten, een beetje haken ... meer moeten we niet!
    Lieve zomerse groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een zalige vakantie zeg, je foto's zijn erg mooi.
    En je omslagdoek is een juweeltje. heel mooi gemaakt! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vakantiefoto's!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer helemaal bijgelezenn. We hebben een hele lange tijd geen internet gehad wegens blikseminslag na hevig onweer!
    Tot gauw!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah ook al in la douce france. Via de tab lees ik momenteel ook wat blogs....hier ook geen omslagdoek nodig 's avonds, veel te zwoel! Tot blogs weer ...groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto"s meis, fijn dat jullie genoten hebben en je omslagdoek is een plaatje, erg mooi "wolletje" !!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra