Pagina's

maandag 8 juli 2013

Knorretje gehaakt

Een collega van mij nam vorige week afscheid. Een tijdje geleden had zij mij een foto van een soort van gehaakt Knorretje laten zien. Heel schattig. Ik beloofde dat voor haar te maken als ik eens tijd over had (euh.. wanneer zei ik ook alweer??).



Tijd over had ik niet maar ik vond dit een mooi moment om het toch voor haar te maken. Ik heb het nagemaakt van de foto die ik had, ik heb er geen patroon van.

Bij de winkel een popje gekocht en haken maar.

Bron onbekend.



Waar het origineel vandaan komt weet ik niet dus als de echte bedenker dit ziet, laat het mij dan weten dan vermeld ik alsnog de bron.

Vandaag was het weer heerlijk in de tuin (volgende keer ietsje minder wind misschien?). Ik had mijzelf met mijn naaimachine aan de tuintafel geinstalleerd. Dit waterafstotende stofje was een van mijn aankopen op de Albert Cuyp en met de verschillende logeerpartijen in het vooruitzicht, heb ik daar een toilettas van gemaakt. 
Met behulp van het boek "Zo geknipt" van Sanne en Riet heb ik zelf het patroon getekend. 

Een echte blauwruitje!

5 opmerkingen:

  1. Echt een toilettas in huismerkstijl, hihi! Leuk!
    Wat een grappig knorretje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tas, hoe knap gemaakt! Heel erg leuk en idd, helemaal jij .
    En knorretje, wat een leukerd ♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knorretje is leuk geworden!
    Daar zal je collega blij mee zijn!
    En een tasje van (een) blauw ruitje, echt heel leuk gemaakt!

    De pompoenzaadjes zijn uitgekomen! Ik vrees alleen dat de zomer te kort is voor pompoenen. Ik heb er een aantal bewaard, want we willen een kasje bouwen.

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra