Pagina's

donderdag 28 juni 2012

En of het goed komt!

Vorige week vroeg ik mij nog af of het goed zou komen met mijn tuin. En nu kan ik zeggen: "ja het is goed gekomen!" Na wat geploeter van onze kant hebben we inderdaad professionele hulp ingeschakeld in de vorm van drie stratenmakers. En zie het resultaat eens. Ik ben zo blij! We hebben zelf nog wel de pergola in elkaar geknutseld maar verder hoef ik nu alleen nog maar te vegen. En nog eens te vegen om het brekerszand er tussen te laten zakken. Ik heb vegen nog nooit zo leuk gevonden.


1 opmerking:

  1. Dat ziet er super uit! Zo'n soort plaatsje had ik ook in mijn voortuin.
    Toen ik nog in Nederland woonde!
    Heerlijk, vegen en klaar!
    Geniet er maar van!!!

    Fijn weekend!

    Liefs, Juliƫtte

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra