Pagina's

dinsdag 16 oktober 2012

popje

Ik had een heel creabea weekend. Had ik zaterdag met mijn handen in de klei gezeten, zondag heb ik mij helemaal ondergedompeld in de poppenwereld. Ik had me opgegeven voor een workshop bij Ineke Gray. Na een paar maanden wachten, was het zondag eindelijk zover. En het was het wachten waard. Het was een ontzettend leuke, gezellige en leerzame dag. We hebben een klein popje gemaakt. Ik vind haar (ze krijgt vast nog een naam) echt heel schattig. Voorlopig moet ze het even doen met kleertjes van een andere (grotere) pop maar zodra ze haar eigen garderobe heeft, komt ze die ook nog even showen.

Gaat dit goed komen?

Ja zeker.
Ondertussen ben ik druk aan het swappen en RRobinnen. De swap kan ik nu nog niet laten zien maar om mijn adventswap verder uit te breiden heb mijzelf wel het boekje van Catherine (blij met draadjes) cadeau gedaan. Een heel leuk boekje.


Als laatste nog even een korte blik op mijn inbreng in het RR-boekje van Lybrich.




4 opmerkingen:

  1. Hallo Crea Bea!

    Wat een schattig popje heb je gemaakt!
    Je boekje lijkt me ook erg leuk!
    Zeker zo met de aankomende feestdagen!

    Liefs, Juliƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Mag ik vragen welk materiaal je gebruikt voor de poppenhaartjes?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra