Pagina's

zondag 11 mei 2014

meivakantieswap

In de meivakantie, die hier alweer een week geleden afgelopen was, heb ik een swap gedaan met juffrouw Mier. Mijn giften aan haar staan hier. En dit kreeg ik van haar:


Kroontjes met Koningsdag (had ik al laten zien).



Gave jurkjes voor de dames en hele leuke rozetten voor in hun haar of als ceintuur.

De lampjes heb ik voor moederdag gekregen.

Een raamhanger die eigenlijk voor het poppenhuis bedoeld was maar die ik ineens terug vond in Saartjes keuken.



En een prachtige kast, bloemen en een plaid met kussen voor in het poppenhuis (klushuis van de week) dat voorlopig nog niet klaar is.


En nog drie fijne bolletjes sokkengaren, die niet op de foto staan, om iets moois te maken voor de dames.

Dank je wel juffrouw Mier ik vond het weer een hele leuke swap!

Nog een fijne zondag.

Groetjes Sandra

7 opmerkingen:

  1. Wauw wat een waanzinnig mooie swap
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles is heel mooi, zeker dat kastje, daar ben ik toch een tikje jaloers op.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een mooie swap! Die raamhanger, dat schattige kastje, die leuke plaid en en en...
    Kei leuke lampjes heb je trouwens gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij en de poppen verwend zeg met deze leuke swap, echt wel de moeite, zulke leuke spulletjes allemaal, de dames zullen in de wolken zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, jullie zijn ook goed verwend zeg! Wat leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk swap :)
    Oh dat poppenhuis kastje, wat een plaatje is het :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra