Pagina's

vrijdag 21 november 2014

vanuit WF: zzzz...

Uitslapen.. ik kan het niet. 


Of ik nou onder mijn blauwe ruitje lig of niet, bij het krieken van de dag, ontwaak ik. En niets slaapt zo lekker als mijn eigen bed. Ik denk dat ik zelfs in het Amstelhotel in Amsterdam (5 sterren!), de nachtportier gezelschap kan gaan houden want veel slapen doe ik niet.

Het voordeel van vroeg wakker zijn is wel dat je kunt genieten van de stilte van de ochtend. Het was ook vandaag weer een mooie ochtend hier in West Friesland. 

Mijn Saar is er ook altijd vroeg bij.


maar deze dames.....


weten wel wat uitslapen is.

En zoals jullie zien slapen ze in een heus stapelbed. Dit keer niet van Ikea maar besteld bij Hubbies werkplaats. Als kind kon ik alleen maar dromen van zo'n bed. Tegenwoordig is het veel gewoner om een stapelbed of hoogslaper te hebben. Wij hebben ons recentelijk nog ontdaan van de laatste hoogslaper hier in huis. En daarmee breekt dan ook weer een nieuwe fase van het ouderschap aan (lees puberfase). 
Ik moet bij een (Ikea) stapelbed wel altijd denken aan een stukje uit een conference van Youp van 't Hek (hij is een beetje grof met zijn taalgebruik). Hij legt daarin uit hoe hij een Ikea stapelbed in elkaar gaat zetten. 



Je zou er toch bijna bij kruipen?


Slaap lekker en morgen lekker uitslapen.

groetjes Sandra

10 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk ...
    Ik zou er zo bij kruipen ...
    Te gezellig ...
    Fijn weekend ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat ziet er slaapverwekkend uit..., ik hoor ze 'zagen'...
    Herkenbaar hoor om zo vroeg wakker te zijn, al moet ik zeggen dat het een jaar geleden erger was.
    Soms ben je gewoon een ochtendmens, en de ochtendstilte is wel heel bijzonder. Geniet er dus maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, de bedjes zien er heeeeeel verleidelijk uit! Je zou voor minder erbij gaan liggen. Vroeg wakker zijn is voor mij rond 7u. Maar ik geniet ook altijd van de ochtendstilte net als jij!
    Grtjes, rita.
    Je maakte trouwens prachtige pieten hieronder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ochtendstilte kennen wij hier helaas niiet, dat zal ook wel bij een andere fase horen.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O , die ligt zo zalig te slapen. Zonde om ze wakker te maken.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dekbed! Echt uitslapen kan ik ook niet maar even wat langer mogen liggen is wel fijn!De puberfase is hier ook aangebroken en ook hier is de halfhoogslaper de deur uit...grappig he? Fijn weekend! Groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig zo, heerlijke bedjes! Ik ben meer een nachtelijke spoker om dan 's morgens er niet uit te willen (maar wel altijd voor de wekker wakker) en dan is het weekend fijn als je langzaam kunt opstarten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh ja, wat een heerlijke bedjes!
    Fijn weekend!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk he die ochtend stilte in huis!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra