Pagina's

dinsdag 18 oktober 2016

herfstvreugde

Herfstvakantie!
De naam zegt het al een vakantie in de herfst. Nu ben ik groot fan van de zomer maar nu het eenmaal herfst is kan ik ook heerlijk genieten van een middag weggedoken op de bank zitten met een kop thee en een handwerkje terwijl buiten de regen en wind door de straat jagen.


Mijn Saar hield mij gezelschap. Open haard aan, kaarsjes aan en kletsen maar.


En als ik goed naar het weerbericht heb geluisterd, morgen weer.

groetjes Sandra

22 opmerkingen:

  1. De regen is hier vanmiddag ook aangeland.
    Dat zijn we niet meer gewend, na een heerlijke, zonnige herfst.
    Wat heeft Saar een mooi dekentje!!
    Heeft ze vast niet afgekeurd ;-) maar dankbaar over haar knietjes getrokken.
    Hartelijke groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan van de herfst ook genieten, storm en regen en dan lekker in je huis verschansen en lekker handwerken en sap maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook geen moeite met de herfst :)
    Geniet van je vakantie, hoe gaat het met de opleiding, veel succes met al je projecten!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja hoor, herfstweer is ook genieten maar dan anders. En een beetje regen is zo hard nodig voor de tuin (waar ik nog wat planten wilde verplanten) dus ik vind het ook prima. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk die Saar nou zitten! :-D
    Ik vind dit ook prima (alleen even niet toen ik er gistermiddag op de fiets doorheen moest :-( Tot vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja ook hier regen, maar met de kachel aan is het heerlijk.
    Echt knutselweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben een paar dagen aan zee en waai bijna uit mijn vakantiehuisje. Heeft ook wel weer wat! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja lekker weer om niet zoveel uit t4 spoken jullie hebben het maar gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vanmiddag komt d zon weer, jippie
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind die regen af en toe ook heel erg gezellig, zoals vandaag! Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gisteren een regendag, vandaag is 't hier mooi, met zon en weinig wind. Ook wel weer fijn!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik kan genieten van die herfstdagen, lekker warm binnen en freubelen, meer moet dat niet zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil de sfeer niet verpesten maar de herfst is niet echt aan mij besteed. Vochtig weer, waardoor mijn astma meer opspeelt en ik slechter slaap, de regen, die vaak een grijze sombere lucht met zich meebrengt....... . Nee, geef mij de lente maar, nieuwe blaadjes aan de bomen, groen dat veelbelovend boven de grond uit komt steken....heerlijk!
    Ik ben benieuwd wat Saar aan het haken/breien is!
    Herfstige groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel plezier deze herfstvakantie samen met Saar op de bank.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha die kaarsjes daar hou ik ook zo van! En appeltaart geur in huis is op de een of andere manier in de herfst ook lekkerder...

    Geniet van de vakantie
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk! We moeten er elk seizoen gewoon het beste van maken.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier nog zo'n zomermens... Maar ik heb me er inmiddels bij neer gelegd dat het gewoon herfst is en dat het vroeg donker wordt!
    En dat idee van op de bank met een haakwerkje ga ik maar eens volgen..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou dat was dan ook vandaag weer genieten he!?
    Maar met onze kleine drommel die om de haverklap uit moet was ik er gauw klaar mee:-(
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat maak je mooie dingen, met veel plezier bekeken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. elk seizoen heeft zijn charmes zeg ik maar. Wat lief van Saar dat ze je gezelschap houdt. Haar deken vind ik prachtig. Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat lief, dat ziet er heel knus en gezellig uit!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra