Pagina's

vrijdag 25 januari 2019

crea 5219 Brave

Elizabeth had een leuk idee voor een wekelijkse uitdaging. Crea 5219. Elke week een woord waar je je helemaal (creatief) bij kunt uitleven. En waarmee je dan op vrijdag al onze blogs spamt.

Leuk idee vond ik en voor het eerste woord "brave" had ik direct een idee.

Op mijn werk hebben we de Engelse weken en in mijn klas zijn we druk bezig met o.a. Nessie (koosnaampje voor het monster van Loch Ness). Niemand weet echt hoe het eruit ziet maar het exemplaar hieronder is een van de mogelijkheden. Eerlijk gezegd hoef ik het monster niet in het echt te zien (not brave enough). Ik geef de voorkeur aan zijn verhalen in de Donald Duck.



Ik kocht via ravelry een Engels (beetje in stijl blijven) patroon van Hansigurumi. Het was zeer leerzaam want ik deed stekencombinaties die ik nog niet eerder deed. Er ging van alles mis en eigenlijk is dit beest een behoorlijk broddellapje maar genoeg voor het doel van nu. 

Ik ben benieuwd wie er nog meer "brave" genoeg is om aan deze uitdaging mee te doen (het is geheel vrijblijvend!).

Fijn weekend.

groetjes Sandra

10 opmerkingen:

  1. Gaaf... En wat leuk dat je mee doet! Nou, een soort van monster is het wel geworden. Boeh, liever niet in het echt tegen komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wha, stoer! Tochzit er duidelijk ook iets goeds in hem, kijk maar, hij zwaait.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je ook mee doet Sandra!
    Een monster hoef ik ook niet tegen te komen hoor, al heeft de jouwe toch wel een lieve uitstraling 😉.
    (Ik heb een linkje naar je blog op de mijne gezet, hopelijk krijgt jouw Nessie nog meer bezoekers).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke versie van Nessie. Ben er al eens wezen kijken, maar hij liet zich niet zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn mannen waren in de herfstvakantie bij Nessies meer, maar hebben 'm ook niet gezien. Ik vind het wel brave van je, om zo'n Nessie in huis te halen, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk gevonden je kan er ook alle kanten mee op. Op naar de volgende week 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed uitgebeeld, ik vind het ook echt iets voor jou om mee te doen :)
    Ook leuk al die verschillende manieren om BRAVE uit te beelden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind die Nessie van jou heel erg leuk! Zelf heb ik hem ook nog nooit gezien....gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra