Pagina's

dinsdag 11 februari 2020

Ridderlijke carnaval

Eind van de week vieren wij weer carnaval op mijn werk. En omdat we dan ook ons ridderthema afsluiten, hebben we besloten het te combineren middels een ridderfeest. Uiteraard wilde ik daarvoor passende kleding. Een beetje rommelen met de naaimachine heeft dit opgeleverd.


Lange rok, wit hes, een soort van gilet en uiteraard een kapje voor op mijn hoofd.

patroon van pinterest:
 https://sevenstarwheel.wordpress.com/2012/02/01/late-15th-century-white-hood-or-coif-transition-peroid-war-of-the-roses/
Ik heb er zin in!

Groetjes Sandra

16 opmerkingen:

  1. Heel mooi. Zou het wel willen zien als je het aan hebt, zal je heel mooi staan. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beetje rommelen? Ik vind het heel knap gedaan en heel mooi! Wat zal het er straks mooi uitzien op het werk, misschien mogen we daar nog een foto van bewonderen?
    Heel veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrouwe Sandra, wat een geweldig kostuum heb je gemaakt! Ja, ik wil het ook wel aanzien bij je...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gerommeld! Ik schiet helemaal terug in de tijd. Vergeet je je glazen muiltje niet 😘 Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat je er heel "echt 16e eeuws" uitziet in deze outfit, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu nog effies in de teletijd machine van professor Barabas van Suske en Wiske en floep je bent terug in die tijd! Met deze mooie kleding zul je er zo tussenin passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel leuk uit, knap gemaakt! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat is heel knap gedaan.
    Veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zul je een stoere riddervrouw worden. Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super Sandra dat beetje rommelen is toch wel heel mooi hoor
    Ik wens je nog een fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gemaakt, ik zie het helemaal voor me dat je als vrouwe Sandra gaat. Ook erg mooi dat kapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie combinatie, het zal je fantastisch staan, precies die tijd!
    Heel veel plezier met alle ridders én jonkvrouwen ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, terug naar lang vervlogen tijden met dit mooie pak!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra