Pagina's

dinsdag 9 februari 2021

Ommetje

Bij jullie ook zoveel sneeuw gevallen? Ondanks de kou lonkt de sneeuw om toch naar buiten te gaan.
 

Sinds kort heb ik de app "Ommetje" op mijn telefoon. Vele zullen hem wel al kennen. Een app van de hersenstichting die je stimuleert om elke dag een ommetje van 20 minuten (of meer) te maken. Je kunt er punten mee verdienen en meedoen aan poules. Met mijn collega's heb ik zo'n poule en dan blijk ik competitiever dan ik dacht. Maar los van het verzamelen van punten zorgt het ommetje ervoor dat ik alle dagen beweeg en buiten kom. Je krijgt 2 punten extra als je je ommetje met iemand deelt en dat deed ik dit keer met Saar.


Uiteraard heeft Saar die app ook. En zij heeft mazzel want ze mag ook tijdens de avondklok naar buiten als ze de hond uitlaat.


Van haar kreeg ik dit appje terug.


Altijd baas boven baas, zucht😴.

groetjes Sandra

10 opmerkingen:

  1. ha ha wat leuk ik maak ook vaak een ommetje maar dan met de stappenteller of strava aan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja Sandra, die Saar haal je niet meer in

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien moet je ook een hondje nemen!
    Wat een prachtige foto, die eerste...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, die Saar! Ik loop al sinds september of zo, minstens 6000 stappen per dag. Een afspraak met mezelf! Heel goed van je dat je ook iedere dag een ommetje doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker warm aangekleed is het heerlijk om een ommetje te maken. Leuke foto’s!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig hoor !
    Mooi die eindeloos lange besneeuwde weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Groot gelijk er lekker even uit gaan, heel gezond en nu
    met die prachtige witte wereld een feestje op zich.
    Lief dat Saar haar hondje heeft mee genomen, hondjes houden
    heel erg van sneeuw.......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb de gezondheids app aanstaan als ik ga lopen.
    Heerlijk met dit weer even naar buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Saar, Alice hier. Ook ik heb de ommetje app gedownload. Goed idee van jou zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra