Pagina's

dinsdag 20 april 2021

vogeltje

Mijn collega ging met pensioen. Daar moest ik een passend cadeau voor vinden. Ze is een echt natuurmens en weet heel veel van vogels. Het werd een vogeltje uit het boek "vogels breien met Arne en Carlos ". Prutsen op vier pennen maar ik ben blij met het resultaat.



Het vogeltje moest een beetje op haar lijken. En om te voorkomen dat ze zich zou kunnen gaan vervelen nu ze niet meer werkt, heb ik haar ook het boek van Arne en Carlos gegeven zodat ze de hele familie kan breien.

Fijn weekend.

Groetjes Sandra
 

12 opmerkingen:

  1. O, wat knap gedaan, dat zal je collega vast geweldig hebben gevonden, vooral als ze zichzelf er in herkent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukerd, en een passend cadeau. Ik ben nu ook weer bezig met een Arne en Carlos patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cadeau ha ha en je collegaatje kan nu echt aan de bak😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Origineel! Dit is een leuke vogel geworden zeg...
    Onlangs trok ik twee van dit soort onafgemaakte vogeltjes uit, omdat ik er niks aan vond en geen zin had om ze af te werken. Maar jij maakte er een hele leukerd van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zult maar met pensioen gaan en zo'n lief, helemaal zelf gemaakt cadeau krijgen. Heel erg leuk en origineel gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig hoe je dit vogeltje hebt gemaakt Sandra, en wat
    een prachtig cadeau en ook nog zo'n heerlijk patronenboek erbij,
    een TOP cadeau!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig lief afscheidscadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk cadeau! Echt een prachtig vogeltje! Ik heb het boek ook, voor de "heb", want ik heb er nog niks uit gebreid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die buiging voor je; wat een gepriegel! Maar het is een schatje geworden. Je collega was er vast heel blij. Leuk idee om het boek erbij te geven; zo hoef jij niet meer verder te priegelen en is zij lekker zoet ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra