Pagina's

dinsdag 11 januari 2022

crea 5221 W Wii

In de afgelopen kerstvakantie hebben we hier thuis de Wii herontdekt. Er werd al lange tijd niet meer op gespeeld maar nu heeft het grut (wat overigens allang geen grut meer is) zich er weer zeer mee geamuseerd. En wij trouwens ook. Ik ben echt hopeloos en doe alleen mee als ze gaan schansspringen (dat is met het balance board, voor de insiders)

Ook bij Saar hadden ze een hoop lol met de Wii.

 

En uiteraard moest Saar er ook aan geloven.

Groetjes Sandra

10 opmerkingen:

  1. och ja de wii die hebben ze hier ook gehad. Goed je polsbandje om je hand doen ook Saar ik heb eens gehoord dat dat ding door de tv vloog en dan is het einde oefening ( ook ik was hopeloos) ha ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh geweldig die foto's! Ja, zó kun je natuurlijk ook met een Wii spelen, haha. Nou ja, jij bent er in ieder geval een tijd zoet mee geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij Saar vervelen ze zich nooit volgens mij. Heerlijk zoals die altijd bezig is. Zelfs binnenshuis nog sporten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat leuk! Wij hadden ook een Wii, maar allang geleden verkocht, omdat zoon liever een ander game-gebeuren wilde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha die meiden weten zich wel te vermaken, heel leuk en op
    deze manier blijven goed in vorm......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze rage hebben wij overgeslagen, leuk dat jullie er weer mee bezig waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken het spel ook niet, wel van gehoord. Leuk dat het weer te voorschijn is gehaald. Wat is het toch gezellig bij Saar en het grut :) Een TV, die hebben mijn meisjes nog niet ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra