Pagina's

vrijdag 19 augustus 2022

WvdM 2022 Picknicken

Picknicken hoort, wat mij betreft, echt bij de zomer. Het lijkt mij ook heerlijk om te doen. Ik heb er ook een heel romantisch beeld bij, alleen ik doe het eigenlijk nooit. Iets met geen tijd voor nemen.


Saar daarentegen wel.


Kleedje en lekkers mee.


En gewoon lekker niksen en genieten van het mooie weer, het eten en het fijne gezelschap.


Beter kan het toch niet?
(en dan tegenwoordig helaas wel even een tekencontrole achteraf doen)

Groetjes Sandra

5 opmerkingen:

  1. Oh, wat gezellig! Ja, Saar is wel te porren voor zo'n klein buitenfeestje, superleuk!
    Ai, zo te lezen heb jij geen fijne ervaring met teken....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Saar wat gezellig zo. WvdM geen idee wat je daar mee bedoeld of heb ik wat gemist

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha ik lees bij Akkelien woord van de maand. Probleem opgelost🙋‍♀️

      Verwijderen
  3. Ha, geweldige foto's weer! Ik doe het ook eigenlijk nooit, picknicken. Had al even gekeken wat je Woord Van De Maand was, want er komt bij mij weer een lastig getal aan, maar ik gelood dat ik hier ook niet wat leuks over kan vertellen ;-) Nog maar even brainstormen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig en wat een mooie foto's. De zomer straat er van af :)
    Heel herkenbaar, ergens geen tijd voor nemen ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra