Pagina's

dinsdag 11 oktober 2022

honden- en kattenmensen

Je hebt honden- en kattenmensen. Ik ben duidelijk een kattenmens en mag mij tot het personeel rekenen van twee pluizenbeesten die hier in huis wonen. Saar vindt beide leuk en heeft ze ook allebei. Ik kan het gezelschap van een hond ook waarderen hoor, alleen.... dat uitlaten...


Zo op een mooie zomerse avond in het bos 👍. Of naar een strandje met ondergaande zon, ook fijn.


Maar met dit weer...., liever niet.


Ik houd het dus bij portier spelen voor onze katten, hoewel ik daar een dagtaak aan heb 😅.

groetjes Sandra

9 opmerkingen:

  1. Ik ben meer een hondenmens maar nu zijn we al een jaar hondloos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah kijk Saar nu in haar regenjasje en laarsjes! Die vrolijke regenbescherming maakt het minder erg om in de regen naar buiten te moeten. Toch ben ik blij dat ik niet hoef.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hoor, al die poezen... Ik ben ook een kattenmens. Ik vind een hond wel leuk, maar vind het moeilijk om hun aandacht-vragen te negeren.
    Die regenklompjes van Saar....oh, tè gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben helemaal geen huisdier, al rekent Ted, de poes van de buren ons beslist tot zijn personeel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben opgeroeid met poezen en mijn man met honden. En toch hadden we toen wij samen gingen wonen een poes en een kater. Helaas wonen ze beide niet meer bij ons, weggelopen, de poes sinds vorig jaar en we denken dat ze dood is.
    Daarom voorlopig geen huisdier voor ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Saar in haar vrolijk gekleurde regenjasje, ja dat vrolijkt zelfs zo’n sombere regendag nog op !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben een hondenmens en al helemaal fan van het hondje van saar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet Saar er mooi uit. Soms zou ik ook wel een hond willen hebben, helaas is dat (gezondheid) niet een goed idee. Laat Saar er maar van genieten en jij met je katten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha ja een hond heeft een baas, en een kat heeft personeel (we hebben ze allebei...) leuke foto's van Saar met haar vierpotertje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra