Pagina's

dinsdag 21 februari 2023

wie is ...

Zo nu en dan drinken Saar en ik samen thee en dan kletsen we heerlijk bij. Dit keer hadden we het vooral over "wie is ... de mol". Heerlijk om je af en toe te verliezen in een spel en even niet bezig te hoeven zijn met alle wereldproblematiek. Hoe dan ook de finale nadert met rasse schreden en daarmee dus ook de ontknoping. 


Fanatiek als ik ben, doe ik uiteraard ook mee met de wie is de molapp.
Maar ja, er is altijd baas boven baas........ 😴.


Wie denken jullie dat de mol is?

Groetjes Sandra

7 opmerkingen:

  1. Ha ha ik zou het niet weten. Elk jaar denk ik ik ga het eens volgen. Maar het mislukt ik denk ook dat jexer eerst hekemaal in moet zitten voordat je het snapt. Maar wel leuk om zo iets te volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gezellig samen!
    Geen idee, ik kijk zo goed als geen tv.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook wel erg verleidelijk om aan zo'n gezellige tafel bij Saar aan te schuiven!
    Ik volg het programma niet, dus helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik kijk samen met echtgenoot. Zonder app, hoor, alleen volgen via tv. Ik vind vanaf het begin Soy heel erg verdacht. Maar ja, dat zegt niet altijd alles. Het kan nog steeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat staat Saar lekker veel voor! Misschien dat jullie gesprek je heeft geholpen voor het vervolg. Zelf ben ik geen Molkijker, dus ik weet niet wie de mol kan zijn (ik weet niet eens wanneer het uitgezonden wordt en wie er meedoen😊).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou niet weten wie de mol is, kijk nooit, maar het gezin van onze dochter kijkt ook altijd, heel fanatiek en gezellig !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat jij en Saar kijken, Saar doet het goed op de App.
    Wij kijken niet naar de Mol, maar het schijnt heel populair te zijn.
    Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra