Pagina's

vrijdag 29 mei 2026

vorderingen

In Saar haar klushuis wordt hard gewerkt. Ik was laatst even langs om de vorderingen te bekijken.


Er ligt inmiddels een vloer, een deel van de muren is geschilderd en de lambrisering is bevestigd. En omdat koken onze gedeelde hobby is, had ze met haar nieuwe fornuis meteen mijn aandacht. "Oeh, die is mooi", riep ik enthousiast.


"Je kan er al bijna in", zei ik verheugd. "Nou", zei Saar, "nog maar even wachten. Eerst een toilet en de badkamer ziet er nog zo uit".


 Juist ja.
Maar deze week stuurde ze mij deze foto.


Met het warme weer smelten ze bijna in de caravan en heeft Saar besloten om de nachten in het huis door te brengen. Met luchtbed en plasemmer.

groetjes Sandra

9 opmerkingen:

  1. Geniaal dit ik zie zoveel leuke details zo knap hoe je dit allemaal doet❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kamperen in eigen huis heet dat. Geweldig weer Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een mooi blog. Het huis van Saar gaat prachtig worden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enige spulletjes heb je weer gemaakt. En je verhaaltjes zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe krijg je het toch allemaal voor elkaar... Wat een leuk huis wordt het!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och, dat wordt echt prachtig! Zo leuk om mee te mogen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk nu toch, Saar is een doorzetter hoor, wat kan ze hard werken. Tsja
    de warmte werkte natuurlijk niet echt mee. Heel verstandig Saar dat
    jullie wat verkoeling hebben hebben gevonden in het huis, en met de
    plasemmer bij de hand komt het allemaal goed. Heb weer genoten
    van deze post Sandra, bedankt!!!



    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig fornuis heb je, nou dat kan nog wat worden, chique hoor ! Slim dat je op tijd ging rusten met die hitte, maar dat kan ook wel in zo’n mooi huisje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra