Pagina's

zondag 6 januari 2013

Heerlijk weer!

Wat was het een prachtige dag vandaag, althans hier in Noord Holland. We zijn lekker even gaan uitwaaien op het strand. 



Hermien had zich er warm voor aangekleed.

Dan heeft Jenneke mijn give away gewonnen. Er was niet zo veel animo voor vilten kerstversierselen. Ik denk dat iedereen (zeker na vandaag) weer het voorjaar in het hoofd heeft. Ik wel in ieder geval, wat mij betreft meteen doorstomen naar de zomer. Helaas hebben de weervoorspellers voor volgende week alweer koufronten aangekondigd. En logische ook eigenlijk want de winter is nog maar net begonnen.

Voor iedereen weer een fijne week in warmte of in kou.

Groetjes Sandra

10 opmerkingen:

  1. Zalig een blauwe hemel, dit heb ik toch bijna gans de vakantie moeten missen. Hier was het grijs,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou sandra ikke is er reuzeeeeeeeeeeeeeeeee blij mee, dat had ik je al gemaild ha ha

    hermien ziet er prachtig uit en wat een leuke collage

    ik heb trouwens ook een give away lopen als het je wat lijkt ( kijk maar )
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2013/01/zentangle-bordje-give-away.html

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Jenneke, ik heb je cive away helemaal gemist, ze zijn erg mooi even al je spulletjes van je vorige blog berichtje. Prachtig. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende foto's meis!
    We zouden bijna vergeten toch dat het nog winter is hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh ik zag bij mijn schoonzus (uit Wormer) ook al zulke mooie foto's
    Nou, hier op de Veluwe was het gisteren net zo somber als de dagen ervoor! Maar je foto's zijn weer prachtig!

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk!!! Hier is het nog steeds koud en somber.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2013/01/leuke-post-en-kids-creatief.html

    thnxxxxxxxxxxxxxxxx voor je mega mooie pakket ik ben er dolblij mee

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sandra, wat leuk dat je langs kwam op mijn blog, en ik ben natuurlijk heel benieuwd naar aanleiding van jou verhaaltje op mijn blog of wij elkaar kennen.
    Wat ben je ook lekker creatief zeg.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Sandra, wat leuk dat je langs kwam op mijn blog, en ik ben natuurlijk heel benieuwd naar aanleiding van jou verhaaltje op mijn blog of wij elkaar kennen.
    Wat ben je ook lekker creatief zeg.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zeg.
    Je hebt zelf ook pop.
    Maak je ze ook zelf?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra