Pagina's

woensdag 13 februari 2013

Friendship swap deel 2

Van de week kreeg ik mijn friendship swap cadeautje en dat oversteeg echt al mijn verwachtingen! Ik kreeg van Gaby een prachtig popje Marlijntje genaamd. Ze is zo schattig en heel mooi gemaakt. Ik was even helemaal sprakeloos.

betere foto lukt even niet, overal is het te donker

En ook kreeg ik nog een hartje in mijn favoriete kleuren, blauw wit geruit.


Jullie snappen natuurlijk wel dat ik hier even heel fijn van ga genieten.

Ondertussen heb ik het RR boekje voor Marika op de bus gedaan. Nog een ronde en dan gaan de boekjes weer huiswaarts, ik ben zo benieuwd!



5 opmerkingen:

  1. Mooi en ik begin dat RR steeds leuker te vinden ook al ben ik niet zo van het papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo leuk!!! spannend allemaal.... Ik ben erg benieuwd naar de rest.... Groetjes Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sandra..♥
    Nogmaals hartelijk♥ bedankt♥ voor Juultje♥..;))
    Ze♥ staat nu eindelijk op mijn post♥ was een heel klusje ..lieve zucht het duurde wel 6 uurtjes kan je nagaan..;0
    Ja mijn pc is zo traag om gekkie van te worden ..;(
    Ik Geniet♥ ervan dat Marlijntje♥ goed is aangekomen en nu heerlijk in het zonnetje zit hihi..;))
    Een Fijne Valentij♥ orgen Veel Liefs♥Gaby..♥en knuf voor Marlijntje voor jou van Juultje..;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spulletjes van Gaby!!
    Geniet er maar lekker van, dat zou ik ook doen!
    Hier is het ook nog steeds erg koud.
    Nu sneeuwt het weer hele grote vlokken en het waait heel erg.
    Brrrrrr..

    Liefs, Juliƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs mooie dingen heb je mogen ontvangen meis! Dat is zeker op en top genieten!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra