Pagina's

maandag 26 maart 2018

ravage

Afgelopen week lagen wij op een nacht rustig te slapen tot we ineens bruut gewekt werden door enorm kabaal. Met de adrenaline tot in mijn oorschelpjes kroop ik voorzichtig uit bed om op onderzoek uit te gaan. 


En zo stond ik met mijn gezin om 4.00 's nachts beteuterd te kijken naar deze ravage. De boekenplankjes in mijn knutselkamer waren spontaan naar beneden gekomen.

Gelukkig was Saar zo lief om mij de dag erna te helpen met het opruimen van de troep.


"Zeg, denk je ...", vroeg ik Saar, terwijl ik de kromgebogen rails in mijn handen hield. Saar trok slechts haar wenkbrauwen op en vroeg: "Wat denk jezelf?". Nee dat ging natuurlijk niets meer worden en dat wist ik ook eigenlijk wel. Maar manlief wist wel hoe dit opgelost kon worden.


Toch handig als je in de magazijnstellingen zit. Dit zal niet meer omvallen en wij kunnen weer gerust slapen.

Groetjes Sandra



16 opmerkingen:

  1. mooi opgelost maar het zal wel een grote schrik zijn geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig zochten jullie de oplossing in een nieuwe stellingkast en niet in het weggooien van de hobbymappen en boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei te zwaar beladen? En er zaten toch best een hoop schroeven in de muur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef dat zal schrikken geweest zijn! Maar ik zie er geloof ik De Complete Handwerken mappen bij liggen? Tja, die wegen nogal wat, zou ik als plankje het ook een keer zat worden (haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, die adrenaline snap ik wel! Gelukkig was de oorzaak van de herrie vrij onschuldig en was daar die lieve Saar weer om je te helpen. Je moet wel heel veel liefde in haar gestopt hebben toen je haar maakte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig stonden er geen antieke kopjes of zo op. Wat je nu hebt ziet er in elk geval stevig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh errug !!!! je schrikt je een rotje tja dat wordt een nieuwe bouwen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onvoorstelbaar! Maar het ziet er nu gelukkig weer netjes uit en dit zal niet direct instorten!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh, en altijd gebeurt zoiets 's nachts.... ;-)
    Heb je daarna nog kunnen slapen???

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zal een klap gegeven hebben in de stille nacht. Die lieve Saar die je helpt met opruimen, wat is het toch een schatje.
    Mooie stellingen heb je nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat zullen jullie geschrokken zijn.....
    Maar gelukkig zal het niet zo snel weer gebeuren denk ik als ik je nieuwe stelling zo zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oepsie..., wat jammer van jullie verstoorde nachtrust... je schrikt je toch wezenloos!
    En Saar hielp gelukkig een handje. Zo'n stelling zal het wel heel lang uithouden, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeps wat schrikken zo midden in de nacht. Gelukkig staat het nu stevig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dan lig je even stijf in bed! Wow! Gelukkig hebben jullie het fantastisch opgelost; dit gebeurt vast niet meer met dit mooie stellingrek.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra