Pagina's

dinsdag 10 november 2020

herfst schikken

Wat was het van het weekend heerlijk weer. Ik liep bij Saar langs en zag haar in de tuin druk in de weer met pompoenen en ander moois.


Nieuwsgierig als ik ben, wilde ik natuurlijk weten hoe het geworden was. Ze appte mij deze foto.


Zelf kan ik ook heerlijk genieten van al die herfstschatten. Ik schikte een kringloopmand vol met vruchten.

En maakte van een plankje met verschillende herfstvondsten een tafelstuk. 


Fijne week.

Groetjes Sandra


PS. ik vond nog een leuk blog met poppen en de natuur. Van ooit tot nu.

9 opmerkingen:

  1. Die Saar, altijd in de weer met het gezellig te maken en jij trouwens ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creatieve bende zijn jullie toch en superhandig op de koop toe! Je maakte een mooie mand en wat een prachtig tafelstuk, maar ook Saar verdient een dikke pluim met haar creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eén en al gezelligheid daar bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat tafelstuk is een mooi idee. Misschien dat ik dat wel ga lenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie kunnen inspiratie bij elkaar opdoen. Het ziet er allemaal even mooi en gezellig uit! Met zo'n zonnetje is tuinknutselen een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra